NY HÄRLIG DAG!

Hej därute. Igår sydde jag mycket på min tavla. Idag ska jag träffa 2 arbetskompisar på stan och vi ska ta en fika och gå lite i affärer. Hoppas att det blir bra väder. Jag får passa på att sy så mycket som möjligt på min tavla nu när jag är sjukskriven. Jag får ju vistas ute, och man mår bara bra av att vara ute i civilisationen och träffa lite människor. Lady och Lufsen mår bra. Igår när jag skulle kamma Lufsen gick det så bra en lång stund. Sedan bet han mig plötsligt så hårt i armen att det började blöda. Det var då inte skönt ska jag säga. Men jag måste ju kamma honom. Annars får han en massa tovor. Efter en stund hoppade han upp på köksbordet där jag hade satt mig för att lösa korsord, och puffade på mig och ville bli god igen lillgubben. Han blev nog rädd för han är väldigt håröm. See you.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Nej, vad tråkigt att Lufsen bet dig. :( Han måste verkligen vara håröm. Dolce kan ibland sparka till med bakbenen när hon tycker att Lars har kammat tillräckligt länge och hon stackarn har många tovor (orsakade av hennes två dietfoder).

Hoppas att det går bra att kamma Lufsen ändå, så du inte blir rädd för honom.

Krya på dig och var rädd om dig. *kram*

2012-11-14 @ 10:44:38
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0