Tisdag och grilldax

Hej därute. Igår var jag med mina föräldrar och min faster från Stockholm ut till lillpite och vischan. Jag hann bara vara där i fem minuter så fick jag syn på ett par vackra moccakoppar. Det var tolv stycken. Jag köpte de.
Efter ett tag åkte vi till öjebyby kyrkstuguområde och fikade på ett café som heter humlan. Det var roligt. Min faster bjöd oss alla på fika för hon ville det. Sen åkte vi hem till mina föräldrar där mina föräldrar bjöd på en god oxfilégryta. Till efterätt så åt vi glass och jag tog hemmagjord kolasås till. Efter någon timme så skjutsade vi min faster till Kallax flygplats. Sedan skjutsade mina föräldrar hem mig till Boden. Det blev en trevlig dag. Nu är jag ju äntligen helt frisk från förkylningen. Jag har varit feberfri sedan söndag. men då har jag ju också varit förkyld och haft feber sedan förra lördagen. Det var en seg förkylning. Ikväll så ska jag grilla med några jobbarkompisar. Hoppas att ni alla får en fin dag. Jo, jag glömde skriva att vi var igår på ett annat ställe i Öjebyn och då köpte jag ett snyggt telefonbord också. Men jag ska måla om den först innan jag tar kort. See you.



Vacker prydnad






Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket, ja jag hoppas det går bra, även om han inte kan vinna någon titel. :)

2012-05-30 @ 14:05:06
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/minakatter
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vilka fina koppar du hittade! Vackra Lufsen, han är så fin! ♥ kram

2012-05-30 @ 16:16:50
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0