Euphoria!

Hej därute. Idag har är det ju morsdag. Så jag hoppas att alla mammor har blivit firade idag. Sedan så får man ju fira att Sverige äntligen på 13 år gick och vann schlagerfestivalen. Igår kväll åt jag kyckling med ris. Och till efterätt så åt jag kladdkaka med vispggrädde. Gott tyckte jag. Imorgon så ska jag till lillpite med min faster och mina föräldrar. Sedan ska jag och mina föräldrar köra henne till flyget. hon ska flyga hem till Stockholm då.
Imorgon så inleder jag ju också min semestervecka. Skönt, med tanke på att jag har varit så sjuk. På onsdag så ska jag vaccinera katterna, sedan så bär det iväg till mina föräldrars stuga och till min husvagn. Där ska jag vara fram till söndag. Så då kommer jag inte att blogga på ett par dagar. Ha en fortsatt trevlig dag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0