Beviljad semester

Jippi, jag fick beviljat min semester. Så då är jag ledig måndag nästa vecka till och med söndag den 3 juni. Vad härligt det ska bli. Är fortfarande dunderförkyld, men jag har sovit och sovit, druckit te och honungsvatten och så har jag sovit. Jag har ätit lite grann, men jag har ingen matlust så det har blivit att jag har ätit lite. Hoppas att ni alla får en fortsatt skön dag. Ska försöka orka vara uppe en timme eller två. Risken är annars att jag får svårt att sova inatt. Jag dricker honungsvatten, och det är det äckligaste jag vet. Jag tycker att det luktar så illa om honung. Det sitter i sedan jag var barn. Jag dricker det bara när jag är förkyld. För jag vet att det hjälper. Ha det bra därute idag. Kram från mig. See you.

Kommentarer
Postat av: Tony

Krya bums Annika! Kram!

2012-05-25 @ 00:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0