Äntligen frisk.

Hej därute. Imorgon så ska jag börja jobba igen. Det ska faktiskt bli skönt att få komma igång igen. Ikväll har jag städat ut kattlådorna så att katterna har fått det fint. Det är soligt idag, och jag hoppas att det är lika fint ute imorgon. Det känns tyst och tomt i lägenheten just nu. Man har börjat så sakteliga att vänja sig med att bo ensam, fast jag har bott själv i lägenhet sedan november ifjol. När jag bodde i huset tidigare så fanns det ju alltid någon att prata med. Mina föräldrar var och hämtade min husvagn idag, och det gick tydligen bra. Den är så liten och behändig. Det är tur att jag har katterna då det känns ensamt. Och man kan ju alltid ringa en kompis om man känner för att prata. Jag tyckte det var värst att bo själv i vinter när det var mörkt och jag skulle gå genom stan efter jobbet klockan 22 en del kvällar. Det har varit en tung vinter på många sätt, men det är bara att försöka göra det bästa av situationen. Jag blev ju nekad semester som jag hade sökt nästa vecka, hoppas att jag får min sommarsemester beviljad. det fanns tydligen ingen vikarie för mig då. Hoppas att ni alla har det bra som läser min blogg. See you!
                                                                   En av mina kompisar

                                                                  

En annan kompis.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Skönt du är frisk nu. Själv dras jag fortfarande med min långdragna, envisa förkylning. :(



Förstår det varit tungt i vinter men jag hoppas du börjar vänja dig o kunna njuta av din nya fina lgh. Skönt med katterna som kan trösta dig när du har en dålig dag. Sköt om dig o pussa katterna. kram

2012-05-21 @ 19:55:24
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0