Uppfödarbesök!

Hej därute. I natt har jag inte mått så bra. Jag tittade sista gången på klockan efter 02. men sedan så somanade jag. Jag måste ha blandat för mycket olika maträtter. Hur som helst så hade jag ju besök av uppfödaren och hennes man och det var ju trevligt. Här kommer en bildkavalkad från besöket. Gå gärna in till www.deltassibiriskakatter.blogg.se. och läs om min uppfödares vardag. Det var väldigt fina bilder som hon tog.
Det märks att hon är bra på att fotografera, eller vad säger ni. Se och bedöm själva. See you.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Fina foton, kul med besök. :)

2012-06-26 @ 21:31:24
URL: http://mesthunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0