Tisdag och uppklarnande väder

Hej därute. Inatt sov jag riktigt gott. Jag sover i vardagsrummet just nu. Det är skönast. Katterna har busat och busat på förmiddagen. De har även legat bredvid mig när jag suttit och sett på TV. Det står en skola på baksidan av min lägenhet. Den håller de på att riva för fullt. De ska bygga ett hyreshus där istället. Så nu om man ska gå lättklädd i lägenheten så får man dra för persiennerna. Så att inte någon byggkille får syn på en genom fönstret och man blir orsak till en arbetsplatsolycka. Jobbarkompisen som var här igår jobbar kvällen med mig. Det ska bli roligt. Det ska även bli roligt att få träffa våra kunder. De undrar nog var jag har varit.
Nu har solen börjat titta fram, så det regnar inte och katterna har fått vara ute en stund på balkongen i morse.
Jag åt kyckling med ris och bearnaisesås till lunch, det var gott. Hur som helst, så är det skönt att det är sommar och att solen skiner. Hoppas att ni alla får en skön kväll i kväll.
Ha det så bra. See you.



Lilla Lady som liten kisse.



Lilla Lufsen som liten.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Lady är så otroligt vacker medan Lufsen bara ser busig ut. ;) kram

2012-06-05 @ 18:03:07
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0