sol och värme

Hej därute. Idag har jag jobbat hela dagen. Det har varit skönt och varmt och jag har känt mig pigg på jobbet.
Mina katter väckte mig några gånger inatt, men jag lyckades somna om. Idag har jag också ringt och gratulerat
en jobbarkompis som fyller år idag. Lufsen jamar just nu, och vill att ajg ska leka med honom. Men jag ska först diska bort och plocka undan, sedan så ska jag sy och se på Grabben i graven bredvid. Det finns extramaterial till den filmen som jag tycker om att se. Jag ändrade mig när jag hade tänkt fota laxen, men den blev hur som helst jättegod. I förrgår så var jag och köpte mig en jeansjacka på Kapp- Ahl, den var snygg och satt perfekt.
nu ska jag bara mysa resten av kvällen. Hoppas att ni alla har det bra därute, see you.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0