Semester i sommarstugan

Hej därute. Vädret har varit vackert men kallt den här veckan när jag har haft semester. Men det har varit mysigt att ligga i husvagnen. Första natten var lite kall, men sedan så har det blivit varmare. Mina mostrar har också varit där. Jag har börjat förbereda för att måla om mitt telefonbord som jag köpte på repris tidigare i veckan. katterna ligger helt utslagna, de har fått se både harar och en räv på nära håll. Vi har gått lite promenader och varit och sett på utemöbler i en affär i Rosvik. Nu ska jag bara mysa de här två sista dagarna och vila upp mig för att börja jobba igen. Hoppas att ni alla får en fortsatt skön helg därute. Kram från mig och katterna. See you.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0