Midsommarfirande!

Hej, här kommer lite uppdatering om hur min midsommar har varit. Först så jobbade jag till klockan 17 på fredag.
Sedan så åkte jag med mina föräldrar ut till deras stuga. där blev jag bjuden av en moster på god middag.
Det blev kycklingsallad, och till efterrätt så blev det äppelpaj med vaniljsås. På midsommardagen så passade jag
på att måla mitt telefonbord, så nästa vecka kanske jag får hem det. I dag så kom min kattuppfödare på besök och hennes man. De blev bjudna på fläskfilégryta med körvel. Det tyckte de var gott. De fotade lite bilder på Lady och Lufsen som jag har tänkt lägga ut på bloggen när de har kommit. Det blev många fina kort. De tyckte att katterna var så fina. Imorgon börjar jag klockan 17. Då får jag lite sovmorgon. Hoppas att ni alla har haft en skön helg. See you. Här kommer lite bilder på katterna från midsommar.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Tack för en jättetrevlig stund idag! Dina katter är sååå fina!!! Pussa katterna och sköt om dig, snart är det ju härlig semester för dig. *kram*

2012-06-24 @ 23:14:52
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Tack för en jättegod lunch men även jättetrevlig stund idag. Dina skatter är så fina Annika och så kul att se hur fint dom har utvecklats! *kram*

2012-06-24 @ 23:15:50
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0