Bilder från helgen

Hej därute. I fredags så åkte jag ut till mina föräldrars stuga. Det var vackert väder fredag och lördag. På lördag så var det fika hos min ena moster i hennes sommarstuga. Det var roligt. Vi var 10 stycken som satt och fikade.
Efter en stund så kom min kusin och hans familj. Det var trevligt att träffa de också. Jag har varit ute och promenerat mycket. Igår kväll så åkte jag på Willys och storhandlade. Det var kul. Jag tycker alltid att det är lika roligt varje gång som man ska handla mycket. Det blev mest sådant som jag verkligen behövde. Igår regnade det och var kallt. Får se hur länge man måste ha långkalsonger på sig när man är ute. Det är ju trots allt bara 14 dagar kvar till midsommar. Men det blir nog fint väder tills jag går på semester. Här kommer lite bilder från helgen. See you.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0