SNABB UPPDATERING AV FÖRSTA SEMESTERVECKAN!

Hej därute. Idag är jag hemma. Eller rättare sagt så har jag varit hemma sedan i fredags. Jag bor ju ute i mina föräldrars stuga nu under semestern. Men jag blev tvungen att fara hem och tvätta lite kläder. Det har varit skönt att vara själv i sta´n utan katter. Mina föräldrar har tagit hand om de medan jag är hemma. Jag sover i min husvagn
därborta. I torsdags var jag och mina föräldrar till Piteå en sväng. Det var roligt. Jag har börjat gå ner i vikt, så jag köpte kläder i mindre storlek än tidigare.
 
Sedan åkte vi till en butik som heter repris, och där köpte jag bland annat en taklampa till vardagsrummet.
Tidigare i veckan så var jag och mina mostrar och hälsade på några andra släktingar i byn. Det var trevligt.
Jag har gått ner till stranden många gånger i veckan. Det är fint där, och verkligen stilla. Man får ro i själen.
 
Idag har jag varit på en friluftsgudstjänst i Boden. Har väl aldrig sett så många kykobesökare förut som idag.
Det var en kör som sjöng, sedan var det en norrman som sjöng som varit med på en begravning till en av offren
på Utöya för ett år sedan. Prästen som predikade var gammal, men häftig. Han klappade om mig i kyrkan.
Nu i eftermiddag, så ringde en gammal jobbarkompis till mig. Hon och hennes kollega sa att de tänkt mycket på
mig den sista tiden. De ville komma och hälsa på, och samtidigt träffa katterna. Vi beslöt oss för att de ska komma
och hälsa på mig 1/8. Här kommer en bildkavalkad från min första semestervecka. Kram från Annika.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Det verkar som om du har en härlig semester. :) Så fina bilder (på bild 2 riktigt känner jag dofterna). :)

Sköt om dig och pussa katterna! *kram*

2012-07-22 @ 20:06:37
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0