Måndag och vackert väder.

Hej därute. Idag är det vackert väder. Jag hade fått hem några kataloger om Bad Gastein. Vad vackert det såg ut att vara där. Särskilt på vintern. Jag håller ju på att städa ut huset som jag och mitt ex har sålt. Då fann jag en massa gamla tidningar från 80-talet. Det var inte dumt. Det var roligt att sitta ner en stund och läsa gamla nyheter.
Sedan hade jag en massa kläder kvar. Det är otroligt hur mycket saker och minnen som man samlar på sig under en livstid. Jag har ju hunnit leva i snart 42 år, och mitt liv har varit väldigt innehållsrikt. Jag har bott 3 år i Stockholm.
Då bodde jag ju i en av flyglarna till en Herrgård. Även om mitt förhållande med den killen inte blev så lyckat, så var det roligt att bo på en herrgård bland en massa djur. Mannen som ägde Herrgården hade både får,kor, grisar, höns, getter samt några gäss. Det är inte någonting som jag ångrat. Man gör misstag i livet, och man lär av de.
Det har funnits både glädje och sorg. Men jag har fått möta så många intressanta människor. Jag har ju även sett
både London, Paris, Wien, Side, så jag har fått se några städer. Roligast tycker jag har varit Paris. Dit återvänder jag gärna. Nej, nu ska jag sluta för den här gången. Nu är det 2 veckor kvar till semestern. Härligt. See you.
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad roligt det låter med en resa, som jag sa igår. Ju mer man reser desto mer sugen blir man på att åka iväg. :) Skriver mera en annan dag, gick bara in lite snabbt för att kolla.

Sköt om dig och pussa katterna. *kram*

2012-07-03 @ 11:14:59
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0