OKEJ DÅ;ETT KORT INLÄGG!

Hej därute. Har varit på julmarknad i kyrkbyn i Boden. Det var riktigt skönt och mysigt. När vi kom dit så var det inte så mycket folk där. Men vi gick i kyrkstugorna och tittade på olika saker som de sålde i stugorna. I en stuga hade svenska kyrkan försäljning. Där köpte jag en chokladkaka. En av tjejerna där tyckte att jag hade fina naglar. Jag hade nämligen målat de i grönt. Sedan så gick vi in i en större gård där de stöpte ljus bland annat. Vi fikade där och jag köpte lite mjukkakor. Medan vi fikade kom en karl körandes med häst och slädeutanför fönstret, så när vi hade fikat färdigt frågade jag om man fick åka en runda. Det fick jag, så jag åkte en bra bit med häst och släde. Då var min dag räddad. Så där ja, nu blev det ett inlägg iallafall. Så kan det vara ibland. Ha en skön dag. Imorgon ska jag koka palt och bjuda en gammal klasskompis. Så den som känner för att äta palt klockan fyra imorgon eftermiddag är välkommen. Förresten, så började mina kattskräll att bita i snörena som var runt julklapparna, så det hela slutade med att jag fick sätta de i en påse i garderoben (paketen, inte katterna alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0