JULMIDDAG!

Tjingeling därute. Idag så har jag varit och ätit jultallrik i lillpite. Det var gott. Efteråt så var vi och tittade på lite saker.Hittade bland annat en prydnadssak, föreställande en karl som ligger med tomteluva och har lagt ena handen på en kvinnas bröst. Nedanför ligger det två par tofflor. Den är väldigt detaljerad, men å andra sidan så måste ju tomten få sitt också efter att ha delat ut julklappar hela dagen.Jag ska få den som julklapp så jag kan tyvärr inte fota den ännu. Ikväll när jag låg med Lady på magen så hade jag tv:n på. Plötsligt fick Lady bråttom och sprang iväg mot TV:n. Det var nämligen djur som rörde sig där. Hon satte sig mitt framför TV:n och tittade. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0