JULDAGEN!

Hej därute. Idag ska jag ut på en promenad. När jag vaknade i morse så var klockan halv sju. Katterna hade låtit mig sova hela natten. Jag har sytt lite på min tavla, senare i eftermiddag så hade jag tänkt göra pannbiffar med vitlök.Det blir gott. Annars så har jag bara tänkt att ta det lugnt. Det är tyst och stilla i huset, bortsett från någon granne som spikade i väggen för någon timme sedan. Vad fick jag i julklapp då undrar ni säkert. Jo, jag fick sådant som jag verkligen behövde, här kommer listan: Strykjärn, Påslakanset med änglar på, miniräknare, Twistpåse, ett tjog med sockar i glada färger, en figurin föreställandes ett skelett som sitter framför datorn, köksredskap, tofflor, en ängel med ledlampor i som ska hängas i fönstret(åker upp när stjärnan i vardagsrummet har tagits ner)samt salladsbestick från bodenbo. Hoppas att ni alla får en skön juldagskväll. Ha det gott så länge, see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0