FRÄMMANDE!

Hej därute. Igår så hade jag främmande av mina släktingar och det var trevligt.Jag hade dukat upp ett ordentligt fat med fikabröd. Det blev uppskattat. De hade med sig både noblesse och en paradisask till mig. Men den måste jag försöka låta bli till jul,så jag kommer i julklänningen. Julklänningen tyckte de var jättefin. Det blir en utmaning att se om jag kommer i klänningen, frestelserna är många.Efter att jag har sett VÅRA BÄSTA ÅR, så ska jag försöka få ut bakvagnen och gå till affären och köpa riktig mat. Inte onyttig. Jag har börjat följa Glamour nu när jag är hemma.
Hoppas att ni alla har det bra som läser min blogg. Var rädd om varandra och ha en trevlig fredag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0