Varmt!

Hej därute. Igår var jag till en jobbarkompis. Det var tänkt att hon skulle följa mig på sta´n innan hon skulle börja jobba. När vi kom in till sta´n, frågade hon om jag inte hade haft en väska med mig till henne. Där låg nycklar och börs och viktiga saker. Det var bara för mig att vända om och gå och hämta väskan. Jag fick låna hennes hemnyckel. Det var mindre än en timme kvar innan hon skulle börja. Och det var väldigt varmt ute. Svetten rann.
Så jag fick minnsann motion. Jag ska på 60- årskalas ikväll. Det blir nog roligt. Vi skulle bli bjudna på mat.
 
Igårkväll började jag läsa en bok som jag lånat av mamma. Jag brukar inte läsa romaner. Men den här var riktigt bra faktiskt. Den var dramatisk och var en kristen bok. Berättelsen utspelar sig bland annat i den afrikanska djungeln. Jag började sträckläsa den från början klockan 22 och hade läst ut den från början till slut kl:02:00.
 
Sedan skulle jag lägga mig och sova. Då tyckte Lady att det var dax att börja leka med ett plastglas som hon petat ner på golvet någon sekund tidigare. Jag hade salta pinnar i den som jag blev tvungen att slänga. Inatt när jag skulle sova upptäckte jag hur skumt det hade börjat bli ute. Nu märks det att hösten är på väg. Ha det bra. See you.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0