STÄDNING OCH HÖSTRENSNING!


Hej därute. Idag städar jag medan jag väntar på att börja jobba klockan 17. Lufsen kröp in i en hylla i sovrummet och petade ner det som jag nyss hade lagt där. Det är mulet ute, men det verkar ändå vara skönt. I övermorgon så är det ju personalfest. Då blir det nog roligt. Jag kanske lagar någon god lunch och tar med till jobbet imorgon. Jag tycker att det går bra att jobba till klockan 17. Timmarna går fort ändå. Man har det väldigt trevligt med sina arbetskamrater. Nu ska jag ringa och boka biljetter till Hamilton 2. Bäst att vara ute i god tid. See you.
 

Frukt är nyttigt.
 

Men det här är ju betydligt godare
 

För att inte tala om det här.
Det blir nog stekt grillkorv med kryddig smak och mos. Det duger bra för mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0