NÄRMAR SIG!

Hej därute. Idag är det en dag mindre tills att jag ska börja jobba. Idag har jag varit på sta´n och shoppat. Jag köpte bland annat lite nytt te, som smakade gott. Jag har upptäckt att Lufsen har börjat få inslag av brunt i sin päls.
På ryggen och bakom nacken. Det gör ingenting, han är så vacker och fin som han är. Lady har samma färger som vanligt. Det är soligt ute, och ganska varmt. Igår var det en riktig höstdag, för då blåste det kallt. Jag kommer inte att besöka kattutställningen i Arcus, för jag jobbar den helgen. Men det hade varit roligt att få vara med. Igår beslutade jag mig för att gå ur facebook, jag var trött på alla spel. Det räcker med att jag har denna blogg. Ha det bra därute. See you.
 
Lufsen i posé
Lady ser ut som en räv här, men en snygg sådan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Catrin

halloj! jo du nu börjar hösten komma.. höll på frysa ihjäl i går morse då jag cykla iväg till jobbet brrrr... men va trist du slutar på FB då jag precis hittat dig där......ha det så bra

2012-08-09 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0