MEMOARER!

Hej därute. Inatt har katterna levt om och hållt mig vaken. Bland annat så har Lufsen tippat ut kattsand från en kartong som jag hade. Det for ut på golvet i en stor hög. Så jag var inte glad åt de på morgonen. Jag var in till sta´n en sväng och köpte material till mina memoarer. Jag har bestämt mig för att avsluta boken idag. Det har varit intressant att skriva. Man kommer ihåg gamla händelser, både roliga och dåliga. Men de dåliga minnena kommer jag inte skriva så mycket om. Ifall att någon någongång får syn på boken och börjar läsa,så kan det vara bra att inte har lämnat ut allt för mycket. Jag har lagt ner väldigt mycket tid och gjort om och ändrat och lagt till saker. Nu renskriver jag, och sedan får boken bli som den är. Jag kommer inte att ändra något mer. Det som jag missat får vara missat. Jag har varit med om mycket i mitt 42 åriga liv. Saker som har format mig till den jag är. Det är roligt att skriva ner händelser, så kan man gå tillbaka om 20 år och läsa och komma ihåg. Jag tycker att det är kul att ha.
 
Nu är det bara 2 dagar kvar innan jag börjar jobba igen. Det ska bli skönt på ett sätt. Det har jag ju skrivit och berättat tidigare. Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig dag. Sköt om er själva och varandra. See you.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0