HELT SLUT!

Hej därute. Nu har jag tänkt gå och lägga mig. Jag var hos en arbetskollega och planerade en fest tillsammans med en annan jobbarkompis. Sedan så hände en sak när jag kom hem, som gjorde mig jättearg. När jag hade lugnat ner mig, så blev jag så slut. Jag har sytt en stund på min tavla, men nu funderar jag på att gå och lägga mig. Katterna ligger redan och sover också. Jag märkte inatt att det var kolmörkt ute. Så nu är mörkret på väg tillbaka.
Nu har jag bara 5 semesterdagar kvar. Det ska bli skönt att få börja jobba igen och få komma in i gamla rutiner, samt träffa jobbarkompisar. Åh, jag längtar till 7 september, då har Hamilton 2 biopremiär. Det ska bli roligt att gå och se den, den verkar vara bra när man ser trailern. Ha det bra ikväll, ni som läser min blogg. See you.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vilket fint kort på fina katter! ♥♥

Ibland blir man så otroligt arg på vissa personer/saker, bra att du fick ut det ur kroppen innan du gick i säng.

Tycker det är lite tråkigt att det redan börjar bli mörkt ute igen och fort går det nu oxå. :( *kram*

2012-08-08 @ 14:25:15
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0