Envisa kisse

Lufsen har levt om inatt igen. Han börjar vid klockan 01 och håller sedan på några timmar. Vid sex tycker han att det är dags att kliva upp. Har jag sovrumsdörren stängd så krafsar han på dörren och ska komma in. Jag vet inte varför han håller på så  här. Antagligen så känner han frustration för att inte få vara i det fria som de fick när de fick vara i stugan. Sedan så är han pipig, jag försöker hålla honom sysselsatt men det hjälper bara en stund. Jag känner mig jättetrött. Sedan är han trotsig och biter på snören som jag kanske sen måste ersätta till Bodenbo.
Lady är lite bättre, men hon går också och knorrar och piper. Hon vill också ut. I morgon kväll så måste jag få sova, för då ska jag ju upp och jobba. Jag jobbar ju helgen om 2 veckor, då ska mina föräldrar få ta ut honom och henne
i en hel vecka. De trivs ju så bra i stugan som mina föräldrar har. Lufsen skrämmer mig ibland med sina olater.
Hoppas att ni iallafall har en skön dag. Nu ska jag lägga mig och försöka sova en stund. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0