Fredagsmys och sushi!

Hej därute. Idag är det vackert väder och bara fyra dagar kvar innan jag börjar jobba. Ska bli skönt att ta det lugnt de här sista dagarna innan semestern är slut. Jag har städat och donat. Sedan gick jag på en sushibar här i Boden
och köpte dagens lunch. Det var jättegott. Nu sitter katterna på balkongen och hör på när de gräver och har sig.
Jag var in på datorn och tittade på lyxiga hotellrum i Gamla Stan. Jag blev så sugen på att fara dit någon gång i framtiden. Jag har ju bott i Stockholm. När jag bodde ihop med en kille för många år sedan, så var vi och hälsade på hans föräldrar en decemberhelg. Vi var bland annat på nordiska museet och på julmarknaden på Skansen.
Jag tyckte det var så mysigt. Det är bara att konstatera att Stockholm är en vacker stad (Jag är ju född där).
Det finns så mycket att titta på där nere i Stockholm. Man skulle bara ha haft någon som följde med.
 
När jag var ut i dag så kändes det ganska skönt i luften. Nästa vecka tror jag att rötmånaden slutar. Då brukar luften bli så hög och klar. Det är vackert med alla färger på träden. Nu ska jag röja upp här efter katterna.
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag som läser min blogg. See you.
 
 
Så här mysigt hade Lady det i mina föräldrars stuga.
 
 
 
Hasse harpalt höll katterna sysselsatta och roade de dessutom.
 
Avslutningsvis vill jag bara utropa SUSHITIME!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vilka härliga foton och så söt den lilla haren är. ♥

Tråkigt du gått ur FB, jag bestämde mig tidigt för att inte spela spel där, jag sitter så mkt framför datorn ändå. ;)

Pussa katterna och sköt om dig. *kram*

2012-08-11 @ 13:47:10
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0