Främmande

Hej därute. Idag har jag haft främmande i stort sett hela dagen. En jobbarkompis till mig kom och vi satt och såg på hitchkocks "fåglarna". Ruggig men sevärd. Sedan har jag varit och cyklat en sväng, sedan åkte jag förbi dollarstores. Ikväll har jag gjort köttbullar, de blev goda. Det har varit vackert hela dagen. imorgon så ska jag till en annan kompis. Imorgon så är det ju tisdag. Undrar om det är någon som läser min blogg, som ser på OS.
Mina föräldrar var också hit en sväng idag. de hade med sig en vidja, som katterna har lekt med. Ha det bra. See you.
 
 
 
Så här lat har jag varit under min semester
 
Fast det är klart, man har ju tränat också på olika sätt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0