DÖDA KATTER OCH HARPEST!

Så har det fruktansvärda drabbat mig. Harpesten har slagit till mot mina älskade harungar som skuttat runt husvagnen i sommar. Det är inte roligt, men det är ju naturens egna sätt att rensa när det blir för mycket av något.
Själv ligger mina katter och sover just nu och tycker att de har det väldigt skönt. Jag ska ju jobba några timmar i morgon, men sedan så är jag ju ledig måndag också. Då får jag ha det lugnt och skönt. Det är halvklart till mulet ute, jag har nyss druckit glögg, det var gott. Blev så fruktansvärt sötsugen och hade ingen godis hemma. Så vad gör man, jo man tar fram från kylen glöggtetran som går ut nästa vår och värmer. Det var riktigt gott. See you.
 
 
Död katt nr 1
 
 
Död katt nr 2.
 
R.I.P.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0