Dagen efter

Hej därute. Igår var jag med några arbetskollegor hos en gammal jobbarkompis som fyllde sextio. Vi åt god mat, och det var trevlliga människor. Det var italiensk salladsbuffé som hon bjöd på. Mätt blev man, så nu blir det till att hårdträna idag. Jag köpte igår en bikini som jag tänker ha nästa sommar. Tyvärr blev det en fläck på klänningen som inte gick bort när jag tvättade den. Så jag ska gå på affären och köpa en ny, hoppas att min storlek finns kvar.
Nu har jag bara en vecka kvar av min semester, så man får passa på att njuta den sista veckan. Den 7 september så ska jag och mamma gå på premiären av Hamilton 2. Peter Eggers är ju med i den filmen. Då ska jag ha min högtidsstund. Jag tycker att han är så snygg. Särskilt när han har håret uppsatt i svans. Jag gillar killar i svans.
Jag är väl lite (djurisk av mig, på tal om svansar) Hi, Hi. Imorgon förmiddag så ska mina föräldrar komma förbi. Då blir det kloklippning samt kamning av katterna. Idag ska jag dusha och tvätta katterna. Jag har inte gjort det på länge, så det lär bli Allsång på Skansen. Grannarna kanske kommer att tro att jag agar mina kissar. De hatar ju allt vad vatten heter. Rosorna som jag fick av mina gamla arbetskollegor i onsdags har börjat vissna. See you.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0